Σάββατο 18 Απριλίου 2015

ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ (ΠΡΟΦΙΛ)

Να πω λίγα πράγματα για μένα και το πως ξεκίνησα τη μελισσοκομία ερασιτεχνικά.
Βασικά γεννήθηκα το 1971 στη Θεσσαλονίκη, μεγάλωσα σε ένα μικρό χωριό των Σερρών το Μοναστηράκιτο οποίο βρίσκεται στη λίμνη Κερκίνης, από εκεί και πέρα η ζωή μου είναι ένα ταξίδι έχω μείνει σε 10 μέρη τουλάχιστον, λόγω δουλειάς.
Σε ένα από αυτά τα ταξίδια το οποίο το έκανα με τρένο παρατήρησα πολλά μελισσοκομία, έτσι έκανα στον εαυτό μου μια ερώτηση, αφού μπορούν να τη κάνουν αυτή τη δουλειά 80 χρονών άνθρωποι  θα μπορέσω να τη κάνω και εγώ, έτσι ξεκίνησα να το σκέφτομαι σοβαρά.
Διάβασα πολύ, τουλάχιστον 2 χρόνια για να μάθω τα μυστικά της μέλισσας, έως ότου αποφάσισα να αγοράσω τα πρώτα μου μελίσσια.
 Βρήκα το κουμπάρο μου ο οποίος είχε 15 μελίσσια και ενώ περίμενα να μου δείξει, μου λέει εκεί κάτω είναι, εγώ είμαι αλλεργικός γι΄ αυτό και σου τα δίνω.
Τότε καταλαβαίνεται τι κόλλημα έφαγα, γιατί αλλιώς είναι να τα βλέπεις από το βιβλίο και αλλιώς να ανοίγεις τη κυψέλη το μήνα Μαίο που πήγα να τα πάρω.
Εκεί κατάλαβα ότι αν τα καταφέρω τώρα, αργότερα δε θα έχω κανένα πρόβλημα και έτσι ξεκίνησα.
Σήμερα που σας τα διηγούμαι έχω φτάσει σε ένα καλό αριθμό κυψελών ικανός για να συντηρήσει μια οικογένεια.
Όμως για να φτάσω σ΄ αυτό το σημείο επένδυσα κάμποσα χρήματα, και πολύ μα πολύ δουλειά.
Το βασικό είναι να καταλάβει ο μελισσοκόμος, ότι θα πρέπει να επενδύσει για να μπορεί να κάνει τη δουλειά του ευκολότερα και γρηγορότερα.
Από όλα αυτά που ανέφερα καταλαβαίνει κανείς ότι αν θέλει κάτι ο άνθρωπος το καταφέρνει αρκεί να έχει πίστη στον εαυτό του.



























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου